Prosím připojte fotky poškozené části zboží + fotku vnější krabice v části poškození (i když krabice není roztržena). Jste povinen hlásit poškození obalu zaměstnanci kurýrní při převzetí a sepsat tiskopis že zboží přijme s výhradou jinak svým podpisem při pravzatí balíku dáváte souhlas, že balík přijme bez výhrad a stáváte se majitelem zboží.
Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po převzetí zásilky, nejpozději však do 24 hodin od doručení zboží. Je povinností zákazníka prokázat, že mechanické poškození výrobku nebylo možné ani při jeho důkladném prohlédnutí objevit v 24 hodinové lhůtě. Nároky z pozdější zjištěných vad takto poškozeného zboží si bude moci zákazník uplatnit pouze pokud prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době jeho převzetí od dopravce.
Pokud máte zboží poškozené a nemáte sepsán škodní zápis, neprodleně nás informujte přes tento formulář. Budeme se snažit vyřešit problém ve váš prospěch v co nejkratším čase.
Zboží balíme do kvalitních krabic s ochrannými prvky a před odesláním zboží kontrolujeme a disponujeme kamerovým záznamem od balení až po předání zboží kurýrovi. Ani všechna opatření nezabrání poškození zboží pokud je zboží házen o zem.
Záruka 5 let se vztahuje na vady materiálu a chyby při výrobě. Nezpovedáme za mechanické poškození, které vzniklo při nesprávném použití. Záruka se nevztahuje na opotřebení materiálu v záruční době. Stany jsou určeny na pravidelné skládání a rozkládání. Při neustálém nebo velmi častém používání se může materiál opotřebovat v záruční době. Na stále zastřešení jsou určeny přístřešky k tomu určené.
Stany jsou velmi odolné vůči silnému větru při řádném kotvení * o zem stan vydrží i silnější větrnou zátěž. Pokud si však stan vůbec nebo slabě ukotvíte a stan se dostane do pohybu může se Vám stan zlomit / poškodit i při slabším větru a na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Za stan jste jako majitel odpovědný a za poškození majetku při nesprávném použití a nedodržování návodu neneseme žádnou odpovědnost.
Vaší pojistkou před nečekanými událostmi na které se záruka nevztahuje (mechanické poškození konstrukce) je naše garance. Náhradní díly konstrukce v hodnotě 400 Kč zdarma do vyprodání (více info v obchodních podmínkách). Po fotografickém prokázání nového poškození máte díly v hodnotě 400 Kč zdarma a platíte pouze za přepravu náhradních dílů kurýrem. Pokud se Vám znehodnotí díly ve vyšší hodnotě než 400 Kč, budou Vám díly účtovány ve smyslu aktuálního ceníku.
Vysvětlení: * Řádné kotvení je takové kotvení při kterém se stan nedostává do pohybu , nohy jsou ukotveny na místě kotvení a neposunou se. Hlavním kotvením myslíme kotvení pískovými vaky nebo kolíky, které jste dostali zdarma ke stanu. Sekundární kotvení (ne hlavní) šponovací lana s kolíky uvažující se o 4 rohy střechy s následným vypínací do stran.
Pouze * spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a to ve lhůtě do 14 dnů. 14denní lhůta začíná běžet dnem, kdy kupující nebo jím pověřená osoba převezme zboží. Spotřebitel je povinen o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy neprodleně informovat prodávajícího.
Spotřebitel, kterému byl zhotoven zboží podle zvláštních požadavků - na míru (napr. potisk stanu), nemá nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené a ** nepoužité s dokladem o zakoupení u prodávajícího (fakturou). Prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození během přepravy.
Vysvětlení:*/***Spotřebitel: fyzická osoba, která při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské nebo obchodní.
** Nepoužitý znamená vyzkoušet zboží v podmínkách a rozsahu v jakém by to bylo umožněno zákazníkovi v kamenné prodejně tj. v čistém prostředí a podle návodu.
V případě, že si přejete odstoupit od kupní smlouvy, a splňujete jako spotřebitel podmínky vyplňte prosím formulář níže